Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009

Να σηκωθώ να κάνω καφέ

Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009
Ανοίγω τα μάτια μου. Θόρυβο δεν ακούω, αλλά μυρίζω. Όχι, όχι καφέ. Χλωρίνη....
Θα μου πείτε, μετά από ένα ξενύχτι, το όμορφο μεσημεριάτικο, ξύπνημα γίνεται με τη μυρωδιά του καφέ. Ναι, αλλά το ξύπνημα της γαλήνης στο τριώροφο, είναι η μυρωδιά της χλωρίνης.
Αυτό που το ερμηνεύεις πως, ότι και να γίνει, αυτά που πραγματικά έχεις ανάγκη, είναι εκεί. Δεν αλλάζουν. Τα αγαπάς, και σε περιμένουν. Απόλαυση ή ασφάλεια. Μακάρι να είχα χίλιους ψήφους. Ασφάλεια θα έγραφαν όλοι.

Πριν σηκωθώ από το κρεβάτι, πριν κοιταχτώ στον καθρέφτη του λουτροκαμπινέ, και τι να πω τώρα, έχω πάψει πια να κοιτάζομαι στον καθρέφτη πριν βάλω μάσκαρα, ακουμπάω το χέρι μου, να πιάσω την ύφανση, αυτού που φοράω.
Όχι δεν γυρίζω το βλέμμα δίπλα, θυμάμαι καλύτερα …το πως κοιμήθηκα, από το ύφασμα αυτού που με συντρόφεψε στον ύπνο μου. Συλλογή νυχτικών, συλλογή αναμνήσεων.
Κατηγορίες νυχτικών τρεις.
Μπαμπακερές πιζάμες. Τα ήπιαμε με τους ανθρώπους μου, το Λιτσάκι και τον Φίλιππο, και κοιμηθήκαμε όλοι μαζί σε κάποιο από τα σπίτια του τριώροφου. Ο Φίλιππος, δεν έχει κουράγιο να ανέβει στον τρίτο, το Λιτσάκι, δεν κατρακυλάει στο ισόγειο. Εγώ, με τις ...μπαμπακερές πιζάμες μου.

Τα κινέζικα σατέν, πολύ νταντέλα, πολύ κορδέλα, στην λαϊκή παίρνεις 3 στο 20ευρο, ...κάποιος …έτσι, και τι σημασία έχει;.

Εκείνα τα δύο μεταξωτά, από τον Αεράκη. Επαμεινώνδας.
Αυτά πια καταχωνιασμένα, μέσα στο μεσαίο συρτάρι της σιφνιέρας, μέσα σε σακουλάκια που μυρίζουν λεβάντα. .
Κιμπάρης ο Επαμεινώνδας. Δεν αντέχει αυτό το νάιλον, στον ύπνο. Στον ξύπνιο πάλι, ε, τι να λέμε τώρα.

Ακούω το Λιτσάκι, που καθαρίζει τα μωσαϊκά, τα τρίβει με χλωρίνη, τα γυαλίζει με εκείνη την παρκετίνη, την μούρη σου βλέπεις μέσα τους. Ε, άμα φοράς και φούστα ...ε, βλέπεις και το βρακί σου.
Ακούω το κινητό του Φίλιππου, στον καναπέ αποκοιμήθηκε πάλι.
Ε, με τόσα κρεβάτια που περνάει την μέρα του, την νύχτα του, την περνάει στους καναπέδες.

Ας σηκωθώ να βάλω καφέ.
Χθες είχαμε πάει σε ένα ταβερνάκι, μετά ένα ποτό, μας πήρε το χάραμα. Ο Φίλιππος μου, δεν μιλούσε πολύ. Κάτι τον τρώει. Το Λιτσάκι, γέλαγε με το καπέλο μου. Κι αυτό όχι στα μεγάλα κέφια του.
Γελάσαμε, κουτσομπολέψαμε, αλλά εγώ ξέρω πότε είναι καλά οι άνθρωποι μου.
Και χθες δεν ήταν.

Σήκω Σύλβια να κάνεις καφέ, άντε ρε Λίτσακι, μαστουρώσαμε από τις χλωρίνες, σήκωσε ρε Φίλιππε το ρημάδι το κινητό.
Α, σήμερα δεν είχε πει ότι θάρθει και εκείνος ο μηχανικός, να μας δώσει μια προσφορά, να το σουλουπώσουμε λίγο το τριώροφο. Θα μας πλακώσει καμιά ώρα.

Όσο να τις τρίψεις ρε Λιτσάκι τις λαδομπογιές του μπάνιου, πλακάκια δεν γίνονται, γάριασαν και τα είδη υγιεινής, δεν πειράζει λέει ο Φίλιππος, είναι της μόδας οι μπεζ νιπτήρες.
Αντιπαροχή; Ξέρω ούτε να το ακούσετε…

Καλέ τον έκανε τον ανασχηματισμό ο Καραμανλής. Ποιος είναι αυτός ο Μαρκόπουλος; Α, κράτησε και τον Αβραμόπουλο στο Υγείας, αμ τον Βλάχο, ε, τόση πετυχεσά;; Πως αν μην πεις μπράβο.

Ξυπνήστε βρε, του χρόνου τέτοια εποχή θα είμαι βουλευτής. Λιτσάκι, με το βουλευτικό θα σε πηγαίνω στο Zara.
Φίλιππε, εσένα θα σε διορίσω στο γραφείο μου.
Να πάρω τον Επαμεινώνδα τηλέφωνο.
Καλέ να πω και στην Μαριλίζα μην χτικιάζει με το καινούργιο πρόγραμμα του Κόμματος, δεν το χρειαζόμαστε πια. Με τα μπούνια θα βγούμε. Χαλάει το κορίτσι τα μάτια του και την ομορφιά του. Τι ποιο κορίτσι ρε Φίλιππε; Για την Μαριλίζα λέω….

Αντε να χαθείς βρωμόπαιδο... Γελάω κιόλας, δεν κάνει...

4 σχόλια:

Λιτσάκι είπε...

Μια χαρά είναι το Λιτσάκι. Καμιά φορά μπορεί να κάνει λάθη. Μα τα λάθη είναι όλη της η ζωή.
Τα διορθώνει πάντως.

Αλλά να σου πω ρε φιλενάδα, εγώ στη Λαική γιατί δεν έχω βρει τόσο ωραία εσώρουχα?
Γιατί ο Θοδωρής μου τα σκίζει ενώ ο Μανώλης μου τα διπλώνει τακτικά?
Γιατί οι δαντέλες να μην μπαίνουν στο πλυντήριο?
Η χλωρίνη σίγουρα χαλάει το χρώμα ή μαλακίες μου λέτε?

Τι ώρα να βάλω το κοκκινιστό να γίνεται??
Είδες ο Μακρόπουλος έγινε Υπουργός?? Όταν σου έλεγα εγώ να παμε πρώτο τραπέζι όταν τραγουδούσε με την Μερκούρη δεν με άκουγες!!!!!

Σύλβια Τσούμπογλου είπε...

Μαρή, εδώ πλένεις τον Μανώλη με χλωρίνη, η δαντέλα φοβάσαι μην σου ξεβάψει;

Προχθές δεν σε άκουγα που κυνηγούσες τον Θοδωρή με το detol, σπάραξε η καρδια μου με τον Χριστιανό.

Καλά κάναμε που δνε πήγαμε να ακουσουμε τον Μακρόπουλο στο κέντρο. Ενα σκασμό λεφτά θα δίναμε. Ενα τώρα θα πάμε στην γιορτή της 25ης Μαρτίου, στο Υπουργείο του, που θα τραγουδήσει για το προσωπικό, να τον ακούσουμε τζάμπα.
Ντιπ απολιτικη είσαι μαρή.
Τι σε μαθαίνω τόσα χρόνια;
Πως θα γίνεις γραμματεας μου, εεεε, πως;;;
Αχ απο το Zara θα πάρεις συνταξη, δεν είσαι παιδί μου για τα μεγάλα...

Matrix είπε...

Άκουσα (διάβασα) ότι ψάχνετε μηχανικό και είπα να έρθω...

Όσο για τις αντιπαροχές ξέχνα τες Σύλβια, δύσκολη εποχή για ... πρίγκηπες.

Philip the 3rd είπε...

Σύλβια καλά είμαι. Γενικά με απασχολούν πράγματα. Θα τα πούμε με καφέ, αλλά θα περάσουν μωρέ. Ανέβα μια μέρα πάνω να τα πούμε. Έπεσε τώρα η δουλειά. Απλά μην με ξυπνήσεις πρωινιάτικα!

Όσο για το κινητό σιγά μωρέ. Καλά να είμαστε και θα δουλέψω λίγο παραπάνω και θα πάρω καινούργιο. Τα τηλέφωνα έτσι κι αλλιώς τα είχα περασμένα και σε ατζέντα.

Θα πάρεις τη Λίτσα ιδιαιτέρα. Τέλεια...θα περνάει με Βetadine τους ανθρώπους που θα έρχονται να σε δουν. Αχ να είμαι από μια γωνία να το βλέπω!