Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009

Όταν το Λιτσάκι καθαρίζει

Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009
Οι γιορτές περάσανε και άντε πάλι να μπούμε στη καθημερινότητα μας. Το πόσο βαριέμαι τη ρουτίνα της κάθε μέρας δε λέγεται. Μου φαίνεται ότι τελικά αυτό το blog θα μου προσφέρει μια παρηγοριά για τις μέρες που θα βαριέμαι και θα είμαι κλεισμένος στο σπίτι. Ξεθεωμένος από τις δουλειές, να αράζω στο καναπέ μου, με τον ελληνικό μου, διπλό παρακαλώ, και με το laptop μου να σας γράφω τα νέα από την πολυκατοικία. Καλά θα είναι και οι άλλες δυο τρελές που θα γράφουν, αλλά όπως και να το κάνουμε, ο μόνος άντρας στο σπίτι έχει άλλη χάρη.

Στις γιορτές πετάχτηκα μέχρι το χωριό μου για να δω τους δικούς μου. Όχι πολλές μέρες, μην φανταστείτε, δυο-τρεις για να μην φωνάζουν. Η μάνα μου είναι λίγο καταπιεστική βλέπετε. Κλασσική Ελληνίδα μάνα το λες, αλλά για εμένα είναι απλά «Η Κλασσική Μάνα». Πέρσι τις είχα πάει και την Σύλβια να γνωρίσει. Το Λιτσάκι δεν μπορούσε γιατί δούλευε, αν και τελικά τη γνώρισε και αυτή το καλοκαίρι που πέρασε. Ενθουσιάστηκε η μάνα μου με την Τσούμπογλου. Καταλαβαίνετε τώρα. Δεν θέλει και πολύ. Αχαΐα γαρ, πιάσανε εκεί τον Ανδρέα και δεν έλεγαν να τελειώσουν. Και να πως τάιζε τη Μιμή στο στόμα τούρτα, και δεν υπάρχουν πια τέτοια άντρες και τα τοιαύτα. Έδεσαν σαν δυο σταγόνες νερό. Οπότε από τότε η μάνα είναι ήσυχη που με προσέχει η Τσούμπογλου. Αφού δεν παίρνει τηλέφωνο εμένα, αλλά τη Σύλβια για να μάθει τι κάνω.

Στο χωριό, λοιπόν, σκεφτόμουν τι να γράψω όταν γυρίσω Αθήνα. Και σκέφτηκα πολλά θέματα. Όμως, όταν γύρισα έπεσε δουλειά και χάθηκα τελικά. Όμως μετά από ένα συμβάν που έγινε προχθές, πείστηκα για το τι θα σας μίλαγα πρώτα-πρώτα αυτή τη χρονιά. Πρέπει, λοιπόν, να μάθετε τι συμβαίνει στην Παλαιολόγου όταν το Λιτσάκι καθαρίζει! Νομίζετε ότι κάνω πλάκα; Θα σας τα πει και η Τσούμπογλου για να μην λέτε ότι είμαι προκατειλημμένος.

Γυρνάω τις προάλλες από μια εξοντωτική βραδιά γύρω στις 8 το πρωί. Δεν προλαβαίνω να παρκάρω το αμαξάκι μου και με πιάνει από τη γωνία μια μυρωδιά χλωρίνης και Azax μαζί. Ναι, εκείνο που κάνει τα τζάμια σίφουνα και αόρατα. Δεν γίνεται λέω. Πρέπει να μου κάνει πλάκα ο Θεός. Φτάνω λοιπόν στην εξώπορτα και βλέπω ένα Λιτσάκι με ντύσιμο παραλλαγής. Η Βουλγάρα καθαρίστρια των απέναντι δεν πιάνει μπάζα μπροστά στο Λιτσάκι. Η γειτονιά έχει να το λέει. Κολάν μωβ προς σάπιο μήλο, μπλούζα μακό ίδιας απόχρωσης με κάτι σχέδια πάνω (Calvin Klein αν δεν έκανα λάθος), κορδέλα άψογη στο από κομμωτήριο μαλλί, μπότα με ένα μικρό τακουνάκι και όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ (πέραν της σφουγγαρίστρας και του ξεσκονόπανου). Άλλο να σας λέω άλλο να το βλέπετε, υπερπαραγωγή!

Εδώ να ξεκαθαρίσω κάτι. Όταν το Λιτσάκι καθαρίζει, εννοούμε ότι καθαρίζει. Τα μικρόβια χαιρετάνε αυτόν τον μάταιο κόσμο και η κυρία του Ace Gentile φαίνεται μια απλή πλύστρα μπροστά της. Μην με ρωτήσετε πως ξέρω την κυρία του Ace, γιατί μου τα έχει μάθει όλα η Τσούμπογλου. Το Λιτσάκι, λοιπόν, καθαρίζει σαν να περιμένουμε το βράδυ τον πρέσβη. Η χλωρίνη μυρίζει για μέρες μιας και αδειάζει όλη τη βιομηχανία της Klinex στα μωσαϊκά της εισόδου. Συνήθως μου καθαρίζει και το δικό μου σπίτι και ενώ με βολεύει το γεγονός, εγώ τσαντίζομαι τρελά γιατί μου «συμμαζεύει» τα πράγματα όπως της έρθει και μετά ξοδεύω την υπόλοιπη βδομάδα για να ψάχνω που είναι τι.



Το θέμα είναι ότι εκείνη τη μέρα είχα γυρίσει πτώμα και ήθελα να κοιμηθώ και το Λιτσάκι είχε ζώσει την πολυκατοικία με χλωρίνη από την κορφή ως τα νύχια. Και πέρα από το ότι μυρίζαμε σαν τον Ευαγγελισμό, δεν μπορούσα να κοιμηθώ, γιατί έχω και μια αλλεργία στη μυρωδιά της χλωρίνης. Θυμάμαι τώρα που τα είχα μια φορά με έναν νοσηλευτή και συχνά πυκνά συνευρισκόμασταν στις ιματιοθήκες του Τζάνειου. Πίκρα σας λέω, σαν να το κάνεις σε νοσοκομείο ήταν. Τώρα που το σκέφτομαι ήταν όντως νοσοκομείο, αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες. Ναι νοσηλευτή είπα, δεν έκανα λάθος. Θα σας τα πω άλλη φορά αυτά γιατί τώρα βαριέμαι. Το θέμα μας είναι το Λιτσάκι έτσι κι αλλιώς.

Αφού ρίξαμε ένα τσακωμό πατόκορφο στην είσοδο, τύπου «τι σε έπιασε μωρή και καθαρίζεις πρωινιάτικα» και εκείνη να απαντάει «δεν ήξερα ότι έπρεπε να σας ξαραχνιάσω τα μεσάνυχτα λες και είμαι βρικόλακας», έφυγα με μιας για ύπνο. Και έρχεται η κυρία στο Θεό σας μετά από λίγη ώρα στο διαμέρισμα και βάζει ηλεκτρική σκούπα στο σαλόνι μου. Το πώς δε διέπραξα φόνο ακόμα δεν το έχω καταλάβει. Βγήκα και ρίξαμε ένα δεύτερο γύρο τσακωμού, τόσο που το πήρε χαμπάρι η Τσούμπογλου και ανέβηκε πάνω να μας χωρίσει. Το πώς βρεθήκαμε βέβαια να πίνουμε τελικά καφέ στο σαλόνι μου και να μιλάμε για το Κάμα Σούτρα ούτε που το κατάλαβα. Καλά και αυτή τη φάση πρέπει να σας την εξιστορήσω. Το θέατρο του παραλόγου ήμασταν. Εννιά κάτι το πρωί με την τσίμπλα στο μάτι να μιλάμε για στάσεις τους σεξ. Μόνο εμείς τα κάνουμε αυτά τα κουλά.

Λοιπόν, σας χαιρετώ γιατί πρέπει να πάω γυμναστήριο και μετά να ετοιμαστώ, γιατί έχω πελάτισσα το βράδυ. Λιτσάκι, στο λέω και από εδώ, αν ξαναβάλεις ηλεκτρική πάνω από το κεφάλι μου όταν κοιμάμαι, θα σου τη φορέσω κολάρο. Και λίγο οικονομία στη χλωρίνη βρε χρυσό μου. Δεν είναι για χόρταση! Άσε και κανένα μικρόβιο να επιζήσει σε αυτό τον κόσμο.

15 σχόλια:

One Happy Dot είπε...

Δηλώνω φανατική με την καθαριότητα, με τη Χλωρίνη παιδική φίλη και τον Azax το σίφουνα πρώτο ξάδελφο από το σοϊ της μάνας μου! Κατά συνέπεια αγαπώ Λιτσάκι! Καλή χρονιά να έχουμε όλοι μας και ...πιάστε κανένα φαράσι γιατί θα αραχνιάσουμε ακόμα δεν άρχισε ο νεος έτος! :) Τα φιλιά μου σε όλους!

b|a|s|n\i/a είπε...

η ηλεκτρική πάνω από το κεφάλι ο εφιάλτης των παιδικών χρόνων. και ο θόρυβος που κάνει το κοντάρι κάτω από το κρεβάτι. και το τράβηγμα των σεντονιών για αερισμό. μήπως να βοηθήσει λίγο το λιτσάκι και εδώ; μία βδομάδα λέω να ξεσκονίσω και όλο λέω. καλή χρονιά σε όλους σας!

Λιτσάκι είπε...

xa!!!
Θεά είμαι η πουτάνα!!!
Όχι μόνο έλαμψε η πολυκατοικία ενώ το ντύσιμό μου θύμιζε Σάρον - και λίγα λέω - Στόουν στο Βασικό ένστικτο με το all time κλασσικό μαύρο φόρεμα αλλά άλλαξα και τη μορφή των σχολίων για να με βολεύουν!!!
Όχι, παίζουμε!!!!

Υ.Γ. Κανείς άλλος θα κάνει σήμερα ανάρτηση???
όχι για να ξέρω!!!

Σύλβια Τσούμπογλου είπε...

Την επόμενη φορά που θα με ξαναναφέρεις όχι ως Συλβια ...αλλά ως Τσουμπογλου, θα σου πάρει ο διαολος την ...μεγάλη σου αδελφή. Ακουσες Φίλιππε; Ναι σε εσένα τον...3rd μιλάω....
Επειδή δηλαδή σου πέταξα κατα λάθος το κινητό μέσα στον κουβά της Λιτσας, με εκδικείσαι;

Πρώτον, Συλβια με λένε, το Τσουμπογλου δεν προλαβα να το αλλαξω ένεκα που ...προλαβε και μπήκε ο Επαμεινώνδας μου, ...στην ανωτερη κοινωνική τάξη.

Δευτερον, αφου μονίμως το Λιτσάκι, γυρνάει με ένα κουβα χλωρίνη μεσα στο σπίτι, ε, εγώ φταίω;Μοιραία δεν θα έπεφτε και το κινητό σου μέσα;

Και τι θα πει ρε Φίλιππε, ότι το κινητό σου εσένα, είναι εργαλείο δουλειάς; Το ήθελα; Δεν το ήθελα;

Ασε που με την φόρα που έχει πάρει το Λιτσάκι, σε λίγο θα μας τρίβει τις ...αρθρώσεις με άκουα φορτε.
Σε λίγο Φίλιππες μου, ...δεν θα το χρειάζεσαι καν το κινητό. Χάρη έχεις που δεν σε πλένει και εσένα με χλωρίνη. Εκείνος ο Μανώλης πως νομίζεις ότι άσπρισε;

Matrix είπε...

να σου πω Λιτσάκι δεν περνάς και από μας καμία φορά να καθαρίσεις αν σου αρέσει τόσο?

καλά καλά μη βαράς...

:)

Ζηλευώ τους 3ους ορόφους. Εδώ ένα ψυχρό γεια έχω με όλους...

Λιτσάκι είπε...

Σύλβιά μου, ο Μανώλης δεν καταδέχεται να τον πλύνω εγώ. Τον πλένει η μανούλα του. όυτε να τον ταϊσω. Τα φαγητά μου δεν πιάνουν μιά μπροστά στα δικά της.

Ρε Φίλιππε τι εννοείς ότι έπλενα με μπλούζα Calvin Klein??

Ματριξ αναλόγως από την προσφορά που θα κάνετε! Ως Μηχανικός θα έπρεπε να τα ξέρετε αυτά!
Όσο για τις ψυχρές σχέσεις...ξέρετε...it takes two to tango (ακόμα και μέσα σε ένα ασανσέρ)

Καλημέρες!

Υ.Γ. Τσούμπογλου πάμε για εκλογές ή να μην ραφτώ ακόμα??

Matrix είπε...

@Λιτσάκι

είδες αν είσαι μια ζωή (καλά όχι και πολλά χρόνια) υπάλληλος δεν σκέφτεσαι τις προσφορές :)

Κοίτα συνήθως με συναντάνε στην πολυκατοικία όταν γυρνάω από το τρέξιμο, ασανσερ no γιατί μένω ισόγειο, άρα έχουν και μια δικαιολογία...

Εγώ χαμογελάω πάντως.

NdN είπε...

Α πα πα!! Ηξερα και εγώ μία σαν τη Λίτσα κάποτε. Νομίζω πως οι "Λίτσες" πρεπει να στέλνονται σε πετρελαιοπηγές για τουλάχιστον 2 χρόνια μπας και στρώνουν (αμφιβάλλω βέβαια). Αυτό με την σκούπα μου έχει γίνει εφιάλτης. Αφού ψάχνω ένα ξυπνητήρι με τέτοιο ήχο για τις δύσκολες μέρες.

Εγώ μένω στο 3ο επίπεδο (ισόγειο, 1οσ, 2ος) και γενικά δεν έχω πολλά πολλά με τους ενοίκους. Φταίει που αντί να έρθουν 2 δίμετρες Σουηδέζες στο διπλανό διαμέρισμα που θα είχαν όνειρο να "share a Greek" ήρθαν 2 Πακιστανοί που ελπίζω να μην έχουν το όνειρο που λέγαμε...

Λιτσάκι είπε...

@ Matrix κι εσείς σε ισόγειο?? Αχ, οποία σύμπτωσις!!
Αλλά εσείς είστε άντρας!!
Ενώ εγώ, μια γυναίκα μόνη...ολομόναχη...
Τι εννοείτε οτι έχω το Μανώλη? Και το Θοδωρή?
Σιγά καλέ. Μην ακούτε τον κόσμο!!! :)))

@ΝdN
Με ξέρετε κι απο χτές και με συγκρίνετε με τις Λίτσες που γνωρίζετε? Για σας παρακαλώ!!!
Άκου στα πετρέλαια!! Μόνο εθελοντική εργασία για τη συγκομιδή των τεύτλων στην Κούβα πάω. Κι αυτό γιατί είμαι Αριστερή. Με παππού αντιστασιακό...

NdN είπε...

Αγαπητή Λίτσα δεν ηθελα να σας θίξω (μιας και το γυρίσαμε στον πληθυντικό). Πάντως θα επιμείνω στις πετρελαιοπηγές καθότι και εκεί αριστεροί δουλεύουν. ΟΙ δεξιοί απλά παίρνουν να κέρδη.

Επίσης η συγκομιδή τεύτλων στην Κούβα είναι καθαρά αντρική υπόθεση που (όπως ξέρω) ανταμοίβεται τα βράδια με πούρα που πλάθουν οι Κουβανές ανάμεσα στα μπούτια τους...

Λιτσάκι είπε...

Καλέ ΝdN όχι!! Εγώ δεν διαφωνώ ποτέ με τα αρσενικά!!
Μην παρεξηγείσαι!
Έχω να χαλάσω χατήρι εγώ που (δεν) με βλέπεις από τότε που νεογέννητο ο γιατρός μου ζητούσε να χαμογελάσω!!Ναι, ναι, ναι!
Αλλά βρε ΝdN μου, βρε NdN μου με όλο το θάρρος! Φυσικά και πάνε και γυναίκες στη συγκομιδή των τεύτλων! Ξέρεις πόσες Κνίτισσες ξέρω; Ουουου!!
Και κάτι ακόμα, τα πούρα...πάνε εκείνες οι καλές εποχές. Τώρα όλοι στα εργοστάσια για τη στήριξη της εθνικής οικονομίας, τυλίγουν (όχι στα μπούτια) ακούγοντας επιμορφωτικά προγράμματα από το ραδιόφωνο!
Μου τα έχει πει ο Θοδωρής μου. Θα σου πω άλλη φορά γι αυτόν!
Και μακριά παιδί μου αό τα πετρέλαια. Άμα στίψει ο λεκές, άντε να τον βγάλεις!!!
Ρώτα και μένα!!!

Philip the 3rd είπε...

@One Happy Dot: Το Λιτσάκι το αγαπάμε όσο και να το μπινελικώνουμε όταν καθαρίζει με την ηλεκτρική πάνω από το κεφάλι μου!!!

@Basnia: Εγώ τι να πω...που την μάνα μου την είχα βάλει στη θέση της και δεν μπορώ να μαθητεύσω το Λιτσάκι!!

@

Philip the 3rd είπε...

@Λιτσάκι: Όντως βρε τα άλλαξες. Τέλεια! Και η πολυκατοικία δεν έλαμψε απλά, αλλά άστραψε και τυφλωνόμαστε τώρα. Στου Καίσαρη, λιγότερη λάμψη έχει. Έλεος...φάρο το έκανες το σπίτι!

@Σύλβια: Αυτό το είχα ξεχάσει. Τι μου το θύμισες πάλι. Πάει το κινητό και το έκλαιγα για μέρες! Να το έριχνες σε ένα πιάτο μακαρόνια, που επίσης κυκλοφορεί συνέχεια στο σπίτι. Κάτι θα έσωζα από εκεί. Μα Χλωρίνη; Καλά αυτόν το Μανώλη, τον λυπάται ώρες-ώρες η ψυχή μου πέρα από την πλάκα. Βέβαια, το Λιτσάκι είναι δικό μας άνθρωπος, αλλά και αυτός ο δόλιος δεν έχει τραβήξει και λίγα. Πως δεν τον έχει χώσει ακόμα στην πρόπλυση δεν το έχω καταλάβει!!

Philip the 3rd είπε...

@Matrix: Κάτω τα χέρια από τον 3ο. Έχω δουλέψει σκληρά για να τον διατηρήσω. Όσο για το Λιτσάκι, αν της κόψουμε κάνα καλό μισθό, παίζει να βγάζει και περισσότερο από τα Zara. Αλλά εγώ δεν χαλαλίζω το Λιτσάκι μου για σκάλες. Το δικό μου Λιτσάκι θα πάει μπροστά μια μέρα. Να το δεις!

Philip the 3rd είπε...

@Λιτσάκι: Νομίζω ότι πήρε το μάτι μου ότι η μπλούζα που φόραγες ήταν CK. Μπορεί να έκανα και λάθος βέβαια. Αλλά νομίζω ότι ήταν αυτή που σου είχα πάρει πριν ένα χρόνο. Και κορίτσι μου ρούχο πάνω από ένα χρόνο σου έχω μάθει να μην φοράς. Αφού τα έχουμε πει αυτά!