Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2009

Θέλω κι εγώ καλέ να μιλήσω. Που είναι το ρημάδι το μικρόφωνο; Ακούγομαι;

Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2009
Οι γιορτές μας έβγαλαν από το κλίμα. Δύσκολος καιρός για blogging όπως είπε και ο Φίλιππος. Ναι, ο Φίλιππος δούλευε όλη μέρα, κάθε μέρα σε αυτές τις γιορτές. Πρωί, μεσημέρι, βράδυ. Ναι, ούτε εγώ δεν το πίστευα καλέ. Μα τέτοιες αντοχές; Όχι για το Φίλιππο. Για τους άλλους. Ο Φίλιππος είναι σκυλί, δεν τον φοβάμαι. Και τσαπατσούλης. Πολύ τσαπατσούλης. Ευτυχώς που υπάρχω κι εγώ να πλένω κάνα σώβρακο στη ζούλα. Στη ζούλα από το Μανώλη. Μαζί με του Θοδωρή μου τα πλένω. Στους 60 βαθμούς. Με μαλακτικό φυσικά.

Και η Σύλβια μια χαρά, η γλυκιά μου. Λύσσαξε να φτιάξουμε σπιτική βασιλόπιτα. Αρχίσαμε να την ετοιμάζουμε και θυμηθήκαμε το σκηνικό με τον τύπο που την είχε πάει στην Πεντέλη παράνομο ραντεβού. Αυτός ήθελε να το παίξει εναλλακτικά και δεν ήθελε να πληρώσει γαμωhotel. Εγώ απλά είχα καταλάβει ότι ήταν πολύ τσιγκούνης, Δεν ήθελε ο καρμίρης να πληρώσει ξενοδοχείο και της πούλαγε ροματζάδα και νιάτα. Ότι ήταν πάνω από 65 δεν τον πτοούσε καθόλου. Την πήγε λοιπόν στην Πεντέλη αλλά ήταν τόσο πρωτάρης που είχε αναμμένο το ραδιόφωνο καθ’ όλη τη διάρκεια. Δεν ξέρω αν κατά τη διάρκεια του φίκι – φίκι πατούσε και φρένο, να ανάβουν τα πίσω φώτα να κάνουν χάζι όλοι οι μπανιστηρτζήδες της περιοχής. Ε ναι, τη φαντάζεσαι τη συνέχεια. Με πήρε η Σύλβια τηλέφωνο. Κάθε φορά που έχει ζόρια με λέει πουλάκι της. «Έλα πουλάκι μου. Έχω ένα μικρό προβληματάκι. (Α ναι, η Σύλβια πάντα υποβαθμίζει το μέγεθος μια κατάστασης. Ειδικά όταν είναι ζόρικη) Είμαι με το μαλακοπίτουρα τον Μήτσο στην Πεντέλη. (Προς στιγμή φαντάστηκα ότι ξέμειναν από καπότες. Όχι.) Μείναμε από μπαταρία πουλάκι μου. Ξέρεις που είμαστε; Θα περάσεις την πλατεία. Ναι, και το θεϊκό σουβλατζίδικο με τα καλαμάκια πάνω σε κρεμμύδι. Λιτσάκι συγκεντρώσου σε παρακαλώ. Θα περάσεις το πρώτο ίσωμα – γαμηστρώνα. Και το δεύτερο. Ναι στο τρίτο είμαστε. Που έχει την κατηφορίτσα. Κάτω από το πεύκο είμαστε. Εκεί που σου μάθαινε μπατιλίκια ο Πάνος θυμάσαι; Μα τι να κάνει αυτή η ψυχή; (Α, ακόμα ένα κουσούρι της Σύλβιας. Ανέκαθεν πλάτιαζε. Τώρα έχουμε κάνει οικογενειακό οι τρεις μας και δεν σταματάει με τίποτα.) Θα μας δεις. Άντε Λιτσάκι μου και έχει κρύο. Ναι, δεν θα έπρεπε ρε Λιτσάκι το καλοριφέρ να δουλεύει έτσι κι αλλιώς; (Και από πού θα παίρνει ενέργεια ρε Σύλβια τη ρώτησα). Από το φεγγάρι πουλάκι μου. Άντε έλα. Και μην κάνετε καμιά στάση στο λουνα πάρκ της πλατείας. Κάηκες. Την προηγούμενη φορά οι μπάτσοι σας έβγαλαν από τη βαρκούλα, θυμάσαι;» Ναι πήγα. Τι να έκανα. Είχα και το Μανώλη σπίτι. Αυτός το βαλε μπρος το σαράβαλο του μαλακοπίτουρα. Ναι μωρέ γι αυτό είναι οι φίλοι.

Μετά θυμηθήκαμε τα δικά μου που δεν με τιμούσαν επίσης πολύ. Μια φορά είχαμε κλειστεί με το Θοδωρή σε ένα ασανσέρ γνωστού Υπουργείου που είχαμε πάει για κάτι πιστοποιητικά. Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες. Καταλαβαίνεις. Αλλά τότε δεν έπιαναν τα κινητά. Ελπίζω να ξανακαταλαβαίνεις. Ο Φίλιππος με κορόιδευε για πολύ καιρό έκτοτε. Κυκλοφορούσε το ρεμάλι στη γειτονιά με τυπωμένο μπλουζάκι «Τι έκανες Λιτσάκι στο ασανσέρ;» Κάπου εκεί τον είδε και ο Καπουτζίδης και το έκανε σήριαλ. Χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω…

Η ιστορία ξεχάστηκε όταν σε ένα πλυντήριο που έβαλα για το Φίλιππο έπλυνα ένα πολύ καλό μαύρο κασμιρένιο πουλόβερ που λάτρευε μαζί με την εν λόγω κόκκινη μπλούζα. Και τα δύο αχρηστεύτηκαν. Απορώ πως.

Για να μου τη σπάσει μου αντικατέστησε το δονητή των 25 εκατοστών με έναν των 12. Μα τι γύφτος που είναι έτσι;;

16 σχόλια:

Philip the 3rd είπε...

Eεεεεε συγνώμη, το κασμιρένιο πουλόβερ έκανε 700 ευρώ. Μια εσύ με τα πουλόβερ, μια η άλλη με το κινητό, δεν με φτάνουν όσα βγάζω. Νισάφι πια! Λυπηθείτε και μένα λίγο το δόλιο!

Το ότι πλένεις τα σωβρακά μου, που κάτω από CK δεν πέφτουν μαζί με του Θοδωρή, δεν το σχολιάζω. Αν πλύνεις πάλι το Ginch Gonch μου με του Θοδωρή, θα σε πάρει ο διάολος πάντως!

Ρε Λιτσάκι, την θυμάσε εκείνη την μπλούζα που είχα τυπώσει. Τέλεια ήταν! Εσένα σε τσάντιζε λίγο, αλλά εγώ είχα γαμηθεί στα γέλια όποτε την φόραγα!

Matrix είπε...

Ρε τι τραβάνε και οι 65χρονοι, αλλά και αυτή έχουν ψυχή.

Τα ασανσερ στα Υπουργεία να τα προσέχεις Λιτσάκι, τώρα με αυτούς εδώ το πιο πιθανό είναι να έχουν κάμερες :)

Philip αυτό το Ginch Gonch τι είναι πάλι;

Α, και Λιτσάκι, ακόμα και εγώ ξέρω ότι τα πουλόβερ τα πλένουν στο χέρι για παν ενδεχόμενο, άρα μήπως ήταν εσκεμμένη η κίνηση :) ?

Λιτσάκι είπε...

Φίλιππε θέλω να σου εξομολογηθώ κάτι εδώ και μέρες...
Μην το πάρεις στραβά...
αλλά να...
το avatar σου Φίλιππε...νομίζω οτι θα πεταχτεί από το παραθυράκι και θα αρχίσει να με κυνηγά για να πάιξουμε...το γιατρο.
Τρέμω ότι θα κάνει ένα έτσι και θα τραβήξει το σεντόνι...
Με κολάζει και με τρομάζει Φίλιππε!!!Μαζεψέ το. Όχι, το σεντόνι βλαμμένε!!!

Επίσης θα συμφωνήσω με το Ματριξ. Τι είναι μωρό μου το ginch gonch??Τι χρώμα, τι γεύση, τι μυρωδιά και κυρίως τι μέγεθος έχει?
Μην γράφεις αστέρι μου άγνωστες λέξεις. Ρεζίλι γίνομαι δεν με λυπάσαι??

Και τέλος καμάρι μου, σταυραετέ μου, 700 ευρώ η μπλούζα???
Θες να φρικάρω η χριστιανή τώρα??????
Δεν μένουμε στην Εκάλη, στην Παλαιολόγου μένουμε. Προσγειώσου!!!

@ Ματριξ, δεν μας παρακολουθούν, μας καμαρώνουν!!
Ασε που έστω και μια φορά να έχεις πάει σε γαμωhotel σίγουρα υπάρχει υλικό με εσένα σε ερωτικές περιπτύξεις!! Μην μου πεις οτι δεν έχεις πάει, δεν θα το πιστέψω. Ή αλλιώς, μην με κάνεις να ψάξω!

Α, για τα πουλόβερ το ήξερα κι εγώ! Αλλά νόμιζα οτι ίσχυε μόνο για τα δικά μου!! :))))

Σύλβια Τσούμπογλου είπε...

Αχ, Λιτσάκι...
Θα μπορούσα να σου πω μόνο αχ, και να μην ξαναρχίσω τα ίδια.
Άλλωστε, και που στα λέω από το ένα αυτί μπαίνουν και από το άλλο βγαίνουν.

Και να πω ότι δεν είσαι και έξυπνη. Εκείνα τα σταυρόλεξα...δεν σε προλαβαίνουμε.
Καλέ ο κυρ Σταύρος στο ψιλικατζίδικο, μου λέει καλέ τι έξυπνο κορίτσι που είναι το Λιτσάκι.
Βέβαια, όταν μου το λέει, κοιτάει να μην τον βλέπει η κυρα Ουρανία, γλαρώνει το μάτι, και κάνει με τα χέρια του την καμπύλη του στήθους, αλλά ...εγώ καταλαβαίνω τι εννοεί.

Λοιπόν Λιτσάκι, θα στο πω για μια τελευταία φορά.
Δεν θέλει κόπο η νοικοκυροσύνη. Θέλει τρόπο.
Άλλωστε κούκλα μου εμείς στο Πασοκ, ανήκουμε, και δεν σηκώνω συζήτηση επ’ αυτού (γιατί νομίζει ότι σε έβαλα να μεταφέρεις τα εκλογικά σου δικαιώματα;;;...για να στηρίξεις το Κίνημα και εμένα προσωπικά), δεν ανήκουμε στο ΚΚΕ ή στον ΣΥΡΙΖΑ, να κουραζόμαστε.
Απλές μικρές κινήσεις, χαριτωμένες ( μην μου αντιμιλάς!!), και τσακ...έρχεται το αποτέλεσμα. Θα μου πεις γιατι δεν ερχεται το ...αποτελεσμα για τον Γιωργο... Ε, άμα σου πω Γιώργος, εσένα το ...χαριτωμένα θα σου έρθει στο μυαλό, σαν επίθετο να του κοτσάρεις δίπλα;

Δεν τρίβουμε λυσσαλέα με χλωρίνη ότι βρεθεί μπροστά μας, από το ginch gonch του Φίλιππου(Παναγία μου, τι είναι αυτό, τι του έτριψες μαρή του παλικαριού μας;;;) μέχρι το σιφόνι της λεκάνης.
Αυτό που φαίνεται..... να λάμπει Λιτσα μου. Ποιος νομίζεις ότι κοιτάζει πιο μέσα.
Τα πάνω από το χαλί. Τα κάτω...άμα τα πολυτρίψεις, θα σε τυλίξουν μαζί με το χαλί.
Και στα λεει αυτά η Τσουμπογλου, όχι η Συλβια... Αρα είναι γκαραντί... Νόμος Λιτσάκι.

Και για να καταλάβεις, ότι κρίμα τα σταυρόλεξα.... μπουμπούνας είσαι, ο 3rd, δεν το έβαλε, για σενα το avatar (μουμαθες και το avatar τρομαρα σου), αλλά για πελατεία.
Μην κοιτάς που σβήνουμε τα σχόλια, γιατί μπορεί να μας μπουζουριάσουν ...οι μικροαστοί. Χαμός γίνεται...
Σου λέει παιδί μου, πάνε εκείνες οι εποχές που ...ψώνιζες στο δρόμο...τώρα ψωνίζεις μόνο μέσα απο το Internet. Αχ Λιτσάκι, πως θα σε αναβαθμίσω κορίτσι μου;

Matrix είπε...

2ο άτομο που ξέρει αυτό το gonch...

Λιτσάκι, όχι δεν έχω πάει, παιδί από επαρχία στην πρωτεύουσα γαρ.

Άσε που αγχώνομαι στον φακό :)

Σύλβια Τσούμπογλου είπε...

O κ. Matrix;
Αγαπητέ μου, για βγάλτε το γυαλί, να δουμε και τα ματια σας.
Τόσες φορές στο τριώροφο, να σας τρατάρουμε κάτι.
Εχει κάνει ωραίοτερους κολοκυθοκορφάδες το Λιτσάκι. όχι τα πιατα δνε τα πλένουμε με χλωρίνη. Βέβαια αμα δνε την προλαβουμε βέβαια ένα detol τα περνάει.
Αλλά θα σας σερβίρω απο τα καλά. Της προικας μου.
Καλέ κ. Matrix μας, πειτε μας απο ποια επαρχία είστε.
Ρωταω δηλασή, μήπως είμαστε κοντοχωριανοί, μπας και είστε ψηφοφόρος μου. ή αν έστω μπορείτε να γίνετε.
Εχετε μεγάλο σοι κ. Matrix μου;
Είναι στην επαρχία οι δικοί σας, να σας δώσω κανένα φυλλάδιο μου, να μοιράζουν;
Εξοχη ποιότητα χαρτιου. Καλέ σου λεει κάποιοι το κανανε καντρο το φυλάδιο και το βάλανε πάνω απο το σερβαν.

Λιτσάκι είπε...

@ Αγαπητέ Μatrix
Εν αντιθέσει με τη Σύλβια θα σας πω το πολύ απλό. Μην προσπαθείτε να το παίξετε Ξανθόπουλος. Δεν σας πάει. Κοιταχτείτε στον καθρέφτη, έστω και με το Ryban - κλασάτο γυαλί και δείτε το αυτονόητο. Ναι καλέ, αυτό που βλέπουμε κι εμείς!! :)))

@ Σύλβια, δεν ξέρω τι φταίει. Αλλά δεν καταλαβαίνω που είμαι πάλι λάθος!! :(((

NdN είπε...

Καλά, να μην ξέρετε τα Ginch Gonch?

Αγαπητέ Φίλιππε εγώ σε καταλαβαίνω πλήρως! Δεν γεννήθηκα να τα ξέρω, αλλά να...ξέρεις, εδώ στην ξενιτιά μαθαίνεις πολλά.

"Regardless of your inches, we cover you in our Ginches!", λοιπόν... που όταν το άκουσα, ξεράθηκα στο γέλιο!

@Matrix

Να πας ρε φίλε...

tzonakos είπε...

Χαχαχαχαχα ! Πολυ καλό γράψιμο !
Λοιπόν η σύλβια άφησε ενα σχόλιο σε μενα, εγω ηρθα εδω και διαβάζω κάτι απο ενα Λιτσάκι για την Σύλβια.
Ετρεχες να τους βάλεις μπαταρία ;
Με οδηγίες απο τηλεφώνου ;
Πωπω, να είδες όμως γι αυτό ειναι οι φίλοι.
Ετσι !

Α, ειναι κι ο Matrix εδω ! Και ο NdN ! Σούπερ, ωραία, θα ξανάρθω. Με θέτε ;

Philip the 3rd είπε...

@Matrix: Τι είναι το Ginch Gonch; Έλεος...αυτό είναι ιεροσυλία. Σώβρακα και μάλιστα από τα καλύτερα βρε Matrix. Ένα σου λέω...πάρε ένα και θα δεις τις επιταγές σου να εκτοξεύονται!

Philip the 3rd είπε...

Ρε Λιτσάκι...λες και δεν με έχεις δει σε ανάλογες στιγμές. Μην παει το μυαλό σας αναγνώστες στο πονηρό. Απλά αρέσκομαι στο να κοιμάμαι γυμνούλη. Οπότε μην μου πεις ρε Λιτσάκι ότι όταν έχεις μπει να καθαρίσεις δεν με έχει πετύχει σε ανάλογες πόζες. Θα πέσει φωτιά να σε κάψει!!

Όσο για τα Ginch Gonch, τώρα κάνεις ότι δεν ξέρεις τι είναι. Όταν τα έπλενες με του άλλου του αχαϊρευτου τις σωβρακοφανέλες ήταν καλά. Αααα ρε να σε πιάσω στο κυνήγι!

Όσο για το πουλόβερ, πάλι όταν μου το έκανες βαφτιστικό ήταν καλά. Αφού το ξέρεις βρε τρελή ότι έχω τρέλα με τα ρούχα. Αλλά έτσι είσαστε όλες...αχάριστες. Όταν σου πήρα εκείνο το φορεματάκι που έκανε 1000 ευρώ ήταν καλά εεε; Τότε δεν μέναμε Παλαιολόγου; Τι να σου πω;

Philip the 3rd είπε...

Σύλβια, πάλι καλά που έχω εσένα. Όλα από το Internet γίνονται πλέον. Αλλά το Λιτσάκι που να καταλάβει. Βγες βουλευτή γαμώτο μπας και την πάρεις ιδιαιτέρα και πάρει λίγο μπρος. Πρέπει να της κάνω σεμινάρια μου φαίνεται. Δεν πάει άλλο, γιατί όλο με αυτούς του αλητάμπουρες θα γυρνάει μέχρι να γεράσει. Μα είναι δυνατόν; Μια τέτοια κοπέλα σαν τα κρύα τα νερά...

Philip the 3rd είπε...

@Ndn: "Regardless of your inches, we cover you in our Ginches!"

Έτσι φίλε! Μπράβο και ένας άνθρωπος που δεν διαπράττει έγκλημα άγνοιας. Πρέπει να γράψω ένα κείμενο για τα Ginch Gonch...δεν πάει άλλο. Θα ξεχάσω μια φορά που ένας πελάτης μου έσκισε ένα πάνω στη...τέτοια του τελοσπάντων. Μόνο που δεν τον καθάρισα επί τόπου!

Philip the 3rd είπε...

@Tzonakos: Βρε εννοείται ότι θα ξανάρθεις. Με το τουφέκι τους ψάχνουμε τους αναγνώστες. Μην γράφουμε μόνο για ιδιωτική κατανάλωση!

Λιτσάκι είπε...

@ Ax μικρά μου παιδιά, μικρά μου παιδιά...εγώ μπορεί να μην τα ήξερα τα συγκεκριμένα σώβρακα αλλά γκουγκλάρισα και τα βρήκα.
Αχ μικρά μου παιδιά, αχ μικρά μου παιδιά. Αυτά με κάτι τεράστια αστέρια, με κάτι ρετρό σχέδια, με κάτι ζωνάκια κόκκινα. Αγάπες μου κρατήστε τις ίντσες μακριά από τα τζίντζες. Πολύ κιτς. Πολύ!!!

@ Τζονάκο να έρχεσαι καλέ, να έρχεσαι. Αύριο θα φτιάξω και μουσακά. Τον τρως;

@ Φίλιππε, "με τους αλήτες, τους αλήτες που γυρνάς, σαν την Ελλαδά μια ζωή με τυραννάς!!" Πάμε μαζί...!!

tzonakos είπε...

!!! Απο κάπου θα με ξέρεις !
Φυσικά λατρεύω τον μουσσακά, όχι απλά τον τρώω. Θεός ο μουσσακάς !
Το καλύτερο θεϊκό φαγητό.