Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2008

Σύλβια (τι θα πει ποια Σύλβια; Μία είναι η Σύλβια)

Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2008
Με λένε Σύλβια (Αργυρώ...Silver... Σύλβια) Τσούμπογλου. Και είμαι βουλευτής. Όχι μάλλον βουλευτής δεν είμαι, δεν εξελέγην, είμαι πολιτευτής. Ή πολιτεύτρια. Κοιτάξτε τώρα τι δυσκολίες έχει μια γυναίκα. Ούτε το θηλυκό όρο για το επάγγελμα της δεν μπορεί να βρει. Αχ, ο κόσμος είναι φτιαγμένος για άνδρες....
Λοιπόν λίγα λόγια για μένα. Μωρέ θα σας έβαζα το βιογραφικό από το εκλογικό μου φυλλάδιο, αλλά ...μην νομίζετε ότι σας σνομπάρω, έτσι πιο φιλικά, πιο χαλαρά....
Έτσι λέω και στην εκλογική μου περιφέρεια, μην αγχώνεστε που με βλέπετε, δεν είμαι κάτι ξεχωριστό, είμαι σαν και εσάς, είμαι δικιά σας!!!

Λοιπόν εγώ ήμουν τηλεφωνήτρια στον ΟΤΕ, στον παλιό ΟΤΕ καλέ, τον δικό μας. Είχα μια ...σχέση...ε, είχε τον τρόπο του ο Επαμεινώνδας τότε με την κατάσταση. Επαμεινώνδα τον λέγανε, δηλαδή και τώρα έτσι τον λένε. Ε, με έκανε αεροσυνοδό...καλά όχι ακριβώς αεροσυνοδό.... στο τηλεφωνικό κέντρο της Ολυμπιακής με έβαλε, αλλά και εγώ δεν έμεινα με σταυρωμένα χέρια. Πρόκοψα.
Πρώτον απαλλάχτηκα από εκείνον τον αχαΐρευτο τον Αντρέα... Βρήκε και η Δήμητρα, Ανδρέα... αλλά τον ΑΝΔΡΈΑ, όχι σαν τον δικό μου, τον γύφτουλα. Ο δικός μου είχε ένα στεγνοκαθαριστήριο της συμφοράς, το έκλεισε, και τον έκανα υπάλληλο στην Νομαρχία.
Γενναιόδωρος, χρυσοχέρης εκείνος ο Επαμεινώνδας που σας έλεγα. Μέχρι τον αχαΐρευτο τον άντρα μου έχωσε στην Νομαρχία.
Και εκεί που μου έλεγε ότι θα χωρίσει την φάλαινα, να με παντρευτεί... ε, κάτι πήγε στραβά, και μπήκε φυλακή. Όσο τον είχαν στον Κορυδαλλό, πήγαινα τον έβλεπα, δεν είμαι μουλάρα εγώ, αλλά τώρα που τον μετάφεραν στις φυλακές του Δομοκού... ε, που να πάω;; Μακριά, άσε που δεν ξέρω αλλά κάθε φορά που με βλέπει...καταλαβαίνετε τώρα τι παθαίνει ο Επαμεινώνδας. Τέλος πάντων όταν θα κάνει 3X στις φυλακές ο Χατζηγάκης, θα πάω να τον ξαναδώ. Νομίζω ότι κατατέθηκε το νομοσχέδιο, sex για τους φυλακισμένους.

Αλλά, δεν είμαι αχάριστη εγώ, κάθε φορά που κάνω λαχανοντολμάδες τον μελετάω. Τρελαινόταν ο Επαμεινώνδας, για λαχανοντολμάδες απο τα χέρια μου. Η φάλαινα όλο κάτι κεμπάπ απο τον Μπαϊρακτάρη τον τάιζε και μετά έμαθε και του έκανε και σούσι. Που να το φάει ο Επαμεινώνδας μου, το σούσι...

Εγώ και τα κοκκινιστά του τα μερακλίδικα του έκανα και κάτι κόκκινα με χρυσά κορδονάκια που μου είχε πάρει στα γενέθλια μου, και δεν πρόλαβε να τα χαρεί, εγώ στο συρτάρι τα έχω, τυλιγμένα στα χαρτιά τους, δεν τα μαγαρίζω με όποιον και όποιον...άμα βγει ...θα το γιορτάσουμε, να τον τιμήσω.
Που λέτε ο Επαμεινώνδας με έβαλε και στο συνδικαλιστικό κίνημα, εκλέχτηκα και στα όργανα, και έκανα μεγάλη καριέρα.
Έχω κατέβει και δυο φορές βουλευτίνα...αλλά δεν βγήκα. Άμα δεν έχεις τον άνθρωπο σου να σε στηρίξει, αχ με φάγανε τα συμφέροντα. Δεκαεννιά (19) διόρισα στην Ολυμπιακή από το χωριό μου, άσε σε πόσους άνοιξα πόρτες για δήμους, νομαρχίες, συνεταιρισμούς. Πίτες να πεις, μόνο πέρσι 56 φλουριά μου πέσανε, χοροί, συνεστιάσεις, και τι δεν έκανα. Αλλά αχάριστος ο κόσμος παιδί μου, τι να κάνει μια γυναίκα μόνη, χωρίς τον προστάτη της;
Εντάξει, νέα γυναίκα είμαι, έχω κάτι δεσμούς, αλλά τις χάρες του Επαμεινώνδα μου, τις τρώνε τα κάγκελα και τα μπουντρούμια.
Τέλος πάντων, εγώ θα ξανακατέβω στις εκλογές, άσε που το βλέπω σύντομα. Η Τρέμη όλο για εκλογές μιλάει, καλά και αυτή με τόσα λεφτά, με ένα κολιέ θα βγάλει όλη τη σαιζόν;; Πάντως λένε, ο Βαρδινογιάννης σφιχτός, και ο Μπόμπολας και ο Λαμπράκης. Σε εκείνον τον έρημο τον Καμπουράκη, σε ένα μποντυλαιν δεν μπορούν να τον στείλουν, θα σκάσει καμιά ώρα, δεν χωράει στα παράθυρα..

Εμένα μου αρέσει ο Πρετεντέρης. Κιμπάρης, αριστοκράτης, φέρνει και στον Επαμεινώνδα μου, στο πιο ψηλό βέβαια (είναι κοντός ο Επαμεινώνδας, αλλά δεν μετράει εκεί ο άνδρας), στο πιο κυριλέ (αλλά ούτε εκεί μετράει ο άνδρας), στο πιο τσαμπουκάς (εκεί μετράει ο άνδρας).

Ε, αυτά για μένα, σας αφήνω τώρα, έχει κάνει καφέ ο Φίλιππος ...ο 3ος (όχι καλέ δεν ξέρω τους άλλους δύο, μόνο τον 3ο ξέρω), μην χαλάσει και το καϊμάκι.

Α, μένω σε ένα τριώροφο, με τον Φίλιππο... ναι μωρέ τον τρίτο, και την Λίτσα.
Αχ, πολύ καλά παιδιά. Οι άνθρωποι μου. Τουλάχιστον μέχρι να εκλεγώ βουλευτής ή να βγει ο Επαμεινώνδας από την φυλακή, ή και τα δύο. Α, εγώ μένω στον δεύτερο.... .

9 σχόλια:

Λιτσάκι είπε...

Και τώρα πες μου. Ποιος πήγε κι άπλωσε τα string στην ταράτσα;; Έ; Ε; Ε;

Σύλβια Τσούμπογλου είπε...

Αμαν, κατεβασε τα ρε Λιτσακι, απο προχθες είναι στην ταράτσα και ανεμίζουν σαν φλάμπουρα. Πω, πω!!!Θα φυγανε και τα στρας...

b|a|s|n\i/a είπε...

με λένε βασίλη. και απλά πέρασα να σας χαμογελάσω καλές γιορτές! με αγάπη. υγεία. με ανθρώπους. με ζεστές αγκαλιές. με καλές μέρες. για καλύτερες μέρες.

Philip the 3rd είπε...

@Λιτσάκι: Μια φορά δεν είναι δικό μου το string. Έχω κάνει στη ζωή μου καν και καν, αλλά εκεί δεν έφτασα ακόμα. Αν και μια φορά είχα μια πρόταση. Θα σας πω εν καιρώ.

Philip the 3rd είπε...

@Σύλβια: Με στρας; Και σε τι θερμοκρασία είπαμε ότι τα πλένεις;

Philip the 3rd είπε...

@b|a|s|n\i/a: Βρε και δεύτερος αναγνώστης. Καλέ όντως θα έχουμε κοινό σε λίγο. Σε καλοσωρίζω φίλε μου και σένα, και καλές όντως γιορτές να έχουμε.

mahler76 είπε...

Γουστάρεις Πρετεντέρη? Θεά σε βρίσκω. Καλώς ήλθες και εσύ στην παρέα. Καλά να περάσεις τις γιορτές και καλή αρχή.

Philip the 3rd είπε...

Mahler, άστα μας έχει πρήξει με τον τύπο. Μα καλά τι του βρίσκει; Πρέπει να το αναλύσουμε κάποια στιγμή. Τύπου: "άντρας με άσπρα μαλλιά ή τότε κακά μαντάτα αλλού;"

Σύλβια Τσούμπογλου είπε...

Τόσα ξέρετε, τόσα λέτε, αγαπητέ μου 3rd.
Ο Πρετεντέρης είναι Θεός...
Και πάνω απο όλα είναι τσαμπουκάς.
Τι άλλο να ζητησεις βρε απο έναν άντρα;
Σήμερα ο πάσα εις έχει Cayenne, αλλά ποσοι έχουν τσαμπουκά;; όχι πες μου!!!!!!